FinGO nie je len porovnávačom finančných produktov

Spoločnosť fingo.sk začala svoju aktivitu na slovenskom trhu pred rokom. Jej cieľom nie je len pôsobiť ako porovnávacia stránka finančných produktov, ale stáť sa symbolom férovosti, rýchlosti a profesionality.
Prečo vstúpili na finančný trh, ktorý je už preplnený inými firmami?
Generálny riaditeľ Fingo.sk hovorí, že ich cieľom bolo priniesť na slovenský trh iný spôsob finančného sprostredkovania. Ondrej Matvija tvrdí, že väčšina firiem neponúka maklérom a ich firmám komplexnú platformu ako oni. Sprostredkujú im klientov, ktorí cez nich získajú hypotéku na bývanie, maklér zarobí na províziách a tým spolupráca s daným klientom končí.
Čo robí Fingo inak?
Fingo nie je multilevel marketing ani broker pool. Vytvárajú finančnú platformu a s jej pomocou budujú vlastnú značku a firmu partnera. Zabezpečujú podmienky, ktoré umožnia partnerom budovať svoje firmy. To pomôže podnikateľom zosilnieť a vyrásť. Také niečo doteraz na slovenskom trhu neponúkol nikto.
Ako presne funguje spomínaná platforma fingo.sk?
Fingo funguje na platforme, ktorú v Česku rozvíjajú už štyri roky a stála okolo 3,9 milióna EUR. Samozrejme, pre nikoho nemá zmysel budovať niečo také drahé na malom trhu. Keďže Fingo je aj technologicko-marketingová spoločnosť, je schopná spracovať dáta centrálne a tým je schopná podporiť cross-selling aj up-selling. Tým vedia zabezpečiť dodatočné príjmy pre svojich partnerov. Takže proces neskončí po sprostredkovaní a poskytnutí hypotéky.
Fingo je prítomný aj v realitnom biznise
Firma rozvíja aj realitný investičný fond Golden Oak Capital, s ktorým vstúpila do developerských projektov v hodnote vyše 30 miliónov EUR. Už 30 realitných kancelárií má možnosť predávať byty z projektov. Pri predaji 400 bytov budú mať partneri možnosť poskytnúť hypotéky na tieto byty, tým pádom idú ruka v ruke, pomáhajú si a podporujú sa navzájom.
Hrá nejakú úlohu porovnávač na stránke fingo.sk?
Záujemcovia zavolajú do call centra spoločnosti po návšteve porovnávača fingo.sk. Tam od nich odborníci na finančné produkty získajú dodatočné informácie týkajúce sa ich potrieb. Získané informácie a konkrétne požiadavky potom môžu distribuovať medzi maklérmi. Do špeciálnej mobilnej aplikácie príde maklérovi správa o tom, že klient má záujem, a maklér s ním môže začať pracovať. Klienta tak vybaví maklér, ktorý má aktuálne aj kapacitu. Celý proces je riadený technologickou platformou Fingo.
Fingo chce byť prítomný aj offline
Otvorením druhého Premium centra v Trnave fingo.sk nekončí rozvoj siete pobočiek. V pláne je otvorenie centra vo väčších mestách Slovenska, v Košiciach, Nitre, Trenčíne a otvorenie minimálne dvoch pobočiek v Bratislave. Zároveň rozvíja aj sieť spolupracujúcich maklérov. Firma chce byť silná online a pritom prítomná aj offline. Cieľom je, aby klienti našli kancelárie pod jednou značkou a v jednotnom dizajne v celej krajine. Chcú, aby vedeli sprevádzať klienta od prvého vyhľadávania na webe až po osobné stretnutie v mieste bydliska. A to nie je jediná výhoda. Klient vyrieši všetky svoje finančné potreby na jednom mieste a pritom za výhodných podmienok.
Akú víziu má Fingo?
Fingo chce byť komplexná technologicko-finančná firma postavená na viacerých pilieroch.
Na jednej strane chce byť klasický finančný broker poskytujúci servis maklérom. Zároveň je dôležité posilňovanie B2C segmentu online – od porovnávania až po uzatvorenie zmluvy online.
Cieľom je mať jednotné pobočky Fingo Premium Banking po celom Slovensku, ktoré ponúkajú komplexné a exkluzívne služby pre klientov.